torsdag 6. september 2018

1.9-2.9 - mer drømmefisk

Dream lake var ledig. Simen hadde fortalt om fisk på 7 kilo han hadde fått. Jeg måtte prøve. Ettermiddagen var varm, og opptaklinga gikk raskt. Det var ikke mye aktivitet, men noen bobler så jeg. Hadde først noen senenapp. Rundt solnedgang fikk jeg første karpe. 2500 gram. På dupp. Mer skjedde ikke. Så var det bare å legge seg i soveposen og konstatere at det har blitt ordentlig mørkt om natta. Sto opp til et nydelig vær. Septembermorgener kan være fine. Særlig når en får fisk. Og det gjorde jeg. Fikk fisk på 3575 gram, 2300, 2000 og en liten, nusselig en jeg ikke veide. Speilerne kan gjøre ordentlige utras. Morsomt på ei stang med 1.75 punds testkurve. Fikk all fisk på dupp og partikler, det reineste fishery-fisket. Har de slutta å spise boilies, nå?



Høsten nærmer seg


Nusselig karpe


Formiddag i september

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar