mandag 13. mai 2013

11.5 - nytt terreng

Nærmere bestemt et vann i Østmarka. Her går isen tidligere enn i Nordmarka. Først holdt jeg på å forville meg bort til Ytre Enebakk, men fikk snudd i tide. Begynte med matchfiske og maggot som agn. Litt vanskelig med duppmeite i vindkastene. Jeg fikk sett og prøvd flere plasser. Stien langs vannet var våt, og jeg kan skjønne at det er lett å gå seg vill i det kuperte terrenget i Østmarka. Mobildekning er det nesten ikke. Og det er ikke bare bare å frakte ei stang på 13 fot gjennom buskaset. Den siste delen av turen prøvde jeg lettspinnstanga, men det skjedde ingenting da heller. Det var ingen tegn til aktivitet. Men det er alltid morsomt å besøke nye vann, og her var det så trivelig at det kan bli flere turer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar