søndag 14. oktober 2012

6.10 - en siste tur i karpeland

Jeg måtte, bare måtte prøve i klubbvannet før det ville være for seint. Karpefiske i oktober går for å være vanskelig. Jeg valgte å bare bruke mais som for pga. lav vanntemperatur. Kort sagt hadde jeg tre napp på bunnmeitestanga, muligens bare senenapp. Det var veldig lite synlig aktivitet. Jeg så to bobler på duppmeiteplassen, det var alt. Skogen rundt vannet hadde fått høstfarger. Jeg kommer sterkere tilbake neste år, og jeg kan si at min første sesong som karpefisker har vært lærerik. Mer å lære neste år. Da vil jeg trene mer på dybdelodding, og så skal jeg kjøpe baitrunnersnelle. Videre bør jeg muligens velge en annen plass til høstfisket. Jeg så nemlig en swim på motsatt side av vannet der det var sol hele dagen. Varmt og fint for både fisk og fisker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar