lørdag 29. desember 2012

27.12 - på ski

Det kom mye snø dagen i forveien, og når fisket ikke er på topp, muligens på grunn av  all snøen, får jeg heller gå på ski. Turen begynte på vestsida av Sognsvann og over Store Åklungen. Det ser bedre ut med all snøen når en går på ski, og overvannet hadde blitt is. Trærne hadde fått prismekroner med snø og isklumper. Jeg fortsatte videre forbi Skjennungen, og hadde matpause på Frønsvollsmyrene. Der sto jeg i veien for et menneske som skulle ta et bilde for å legge det ut på Facebook. Morsomt at jeg kunne høre alt han sa. Kanskje er han av dem som ikke har skjønt rekkevidden til internettet. Fra Frønsvollsmyrene måtte jeg kjøre en oppskrapt bakke ned til Heggehølet, og den siste etappen tok jeg ned Måneskinnsløypa. Der var sporene borte, men heldigvis var det nok løssnø langs kanten av løypa. Hvem er det som brøyter i stykker løypene?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar