søndag 26. juli 2015

25.7 - Stryken-Kikut-Langlia-Sandungen-Stryken

Årets rundtur i marka skulle gjennomføres. Parkerte ved siden av en Volvo 240 med Wunderbaum på Stryken, og tok veien fra Strykenvannet forbi Mago. Flatt til å begynne med. En bærplukker sto i grøftekanten. Ved Anderstjerna klagde en svartspett, og en flokk syklister i treningstøy passerte. Passerte Måsjøene og fortsatte langs Hakkloa til Kikutstua for mat og drikke. Derfra sykla jeg langs Fyllingene og måtte tråkle meg bortover på trillestien til Langlia. Så begynte bakkene opp til Vesle Sandungen og passerte Sandungen gård. Tok veien forbi Djupdalstjerna, og så var jeg nede ved Store Skillingen, der jeg kunne høre trafikken fra riksveien. Vannstanden var høyere enn i fjor. Hadde med en Monsen-pose jeg fortærte. Håper ikke den påståtte borreliosen skyldes akkurat den maten. På et blunk var jeg nede ved jernbanestasjonen igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar