tirsdag 13. januar 2015

11.1 - i gamle spor

Skulle jeg fiske? Nei, med all snøen som datt ned, var det mer fristende å gå på ski. Så får jeg ta igjen fisket når skiføret blir dårlig igjen. Da får eventuelle lesere holde ut med førerapporter så lenge. Løypene var ikke kjørt opp, men noen hadde gått i dem før meg. Altså beintråkka løyper. Snøen var tørr. Frognerseteren var et passende mål for årets første tur. Opp bakkene fra vestsida av Sognsvann var det mange andre som skulle. På vei ned de samme bakkene hadde brøytebataljonen øvelse. Resultatet av det, er null spor og glatt løype. Jeg kom meg nå til Frognerseteren, tok ei kort pause og gikk lysløypa til Ullevålseter. Der fant jeg fram matpakke og termos. Fortsatte i lysløypa på vei ned. Fantasiløst løypevalg, men det var fortsatt litt lite snø til å velge de mer spenstige traseene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar